Po společných reflexích a plánování výuky ve spolupráci se žáky konečně přišla na řadu opět oblíbená a efektivní výuka venku. Tentokrát úvod hodiny češtiny patřil Kubovi a Alexovi v rolích učitelů, opakovali jsme pod jejich vedením shodu přísudku s podmětem nebo podmětu s přísudkem? Jde i v tomto případě o úhel pohledu. Následovaly aktivity zaměřené na soustředění, paměťové učení a práci s textem, základ tvořil běhací diktát. Pracovali jsme s texty z knih: Klub klikařů, Stvořitelé katastrof, Věže Asperfellu, Školní štěně, Hra o sen, Pláž v noci, Kamarádi ze záhrobí.
Také jsme měli možnost opět sdílet radost z prázdninových sportovních medailových úspěchů (atletika a in-line závody), o které se s námi podělila Anička.
Zpracovala Mgr. Šárka Eisová